Czy w hotelu obowiązuje cisza nocna?

W trosce o najwyższy komfort naszych gości w trakcie pobytu cisza nocna w hotelu
Złote Runo trwa od 22 wieczorem do 6 rano. W ten sposób chcemy stworzyć
odpowiednie warunki do wypoczynku wszystkim osobom przebywającym na terenie
obiektu bez względu na powód pobytu. Wyjątek stanowią takie dni, w których
organizowane są różnego rodzaju imprezy przez naszych gości, jak wesela,
studniówki czy wydarzenia integracyjne. W tym czasie naturalną koleją rzeczy jest, iż
zabawa wydłuża się do późnych godzin nocnych.

Czy osoby niezameldowane mogą przebywać w pokoju hotelowym?

Bierzemy pod uwagę kwestię, iż do naszych gości przebywających w hotelu Złote
Runo mogą przybywać osoby niezameldowane. Z tego względu nie mamy nic
przeciwko takim odwiedzinom na terenie obiektu w ciągu dnia. Jednak dodatkowa
osoba w pokoju hotelowym może przebywać w nim jedynie poza czasem
wyznaczonym na ciszę nocną, czyli od 6 rano do 22 wieczorem. W jej trakcie
wszyscy niezameldowani w hotelowej recepcji powinni opuścić teren hotelu Złote
Runo.

Czy w pokojach hotelowych jest dostępny internet?

W naszym hotelu internet dostępny jest na obszarze całego obiektu, a co za tym
idzie, również we wszystkich pokojach. Doskonale zdajemy sobie sprawę, jak ważny
może być dostęp do sieci, zwłaszcza w przypadku wykonywania obowiązków
zawodowych w trakcie pobytu w hotelu Złote Runo. Dlatego zadbaliśmy o dobrą
jakość łącza, aby wszyscy goście mogli z niego wygodnie korzystać. Internet w
hotelu Złote Runo daje możliwość nie tylko pracy, ale również rozrywki po dniu
pełnym wrażeń.

Czy w przypadku rezerwacji noclegu wymagana jest kaucja lub przedpłata?

Niektóre pensjonaty wymagają od swoich gości wpłaty kaucji hotelowej w
momencie rezerwacji noclegu. W trosce o komfort osób decydujących się na
skorzystanie z usług hotelu Złote Runo zdecydowaliśmy, iż nie ma konieczności
uiszczania tego typu przedpłaty. Natomiast zapłata zaliczki za hotelowy pokój jest
mile widziana, ponieważ stanowi dla nas wyraźny sygnał, iż gość dokonujący
rezerwacji podjął już ostateczną decyzję i pojawi się w umówionym terminie w
naszym hotelu Złote Runo.

Czy na terenie hotelu można palić papierosy?

W trosce o komfort każdego gościa w hotelu Złote Runo uprasza się o niepalenie
tytoniu ani innych używek w budynku ze względu na dobro osób przebywających w
budynku. Chcemy zapewnić jak najbardziej komfortowe warunki pobytu wszystkim
przyjezdnym. Bierzemy pod uwagę również palących, dlatego przed budynkiem
ustawione zostały popielniczki. Jednak palenie w hotelu jest wysoce niewskazane ze
względu na możliwość istnienia różnych chorób lub nadwrażliwości u pozostałych
gości przebywających pod dachem Złotego Runa.

Jak zarezerwować nocleg?

W celu dokonania rezerwacji noclegu wystarczy skorzystać z podanej strony:
https://be-v2.kwhotel.com/pl/9feed9a9e2a47b6a2d496e74159e0e72/0. Dajemy
także możliwość zarezerwowania pokojów w hotelu Złote Runo drogą telefoniczną
(kom. 660 152 782, tel. 22 727 32 90) oraz za pośrednictwem maila (recepcja@zloteruno.
pl). Nasza sympatyczna obsługa z chęcią przedstawi dostępne opcje, pomoże
wybrać dogodny termin i udzieli wszelkich niezbędnych informacji związanych z
zameldowaniem, całym pobytem, a także wymeldowaniem. Serdecznie zapraszamy
do dokonywania rezerwacji.

Jakie usługi wliczone są w cenę noclegu?

W cenę oferowanych przez nas usług hotelowych poza podstawową, czyli
udostępnieniem miejsca noclegowego, wlicza się możliwość pozostawienia
samochodu na parkingu przed obiektem, a także korzystanie z dziecięcego placu
zabaw znajdującego się na terenie. W ramach usług w hotelu Złote Runo można
zdecydować się na rezerwację samego pokoju bądź wraz ze śniadaniem
serwowanym przez kucharzy gotujących w naszej hotelowej kuchni, do czego
gorąco wszystkich zachęcamy.

Czy jest możliwość zameldowania się w hotelu przed rozpoczęciem doby hotelowej?

Zdarza się, że goście przybywają do nas z dalekich stron Polski. Pokonując dłuższą
trasę, nie sposób przewidzieć dokładnego czasu potrzebnego na dojazd na miejsce,
dlatego jesteśmy przygotowani na ewentualne szybsze powitanie przybyłych. Z tego
względu umożliwiamy opcję wcześniejszego zameldowania w hotelu, która
dostępna jest za dodatkową opłatą. Wyjątek stanowi sytuacja, gdy wszystkie
miejsca będą zajęte - wtedy niestety nie jesteśmy w stanie wcześniej udostępnić
pokoju gościom.

Czy jest możliwość późniejszego wymeldowania się z hotelu?

Zdajemy sobie sprawę, że różne sytuacje losowe sprawiają, iż nie zawsze udaje się
opuścić zarezerwowany pokój hotelowy na czas. Mamy tego pełną świadomość,
dlatego dajemy możliwość późniejszego wymeldowania z hotelu niż przewidziane
zostało w regulaminie. Opcja ta także wiąże się z dodatkową opłatą, a jej
dostępność uzależniona jest od ilości osób, które chcą przybyć tego dnia i oczekują
na zarezerwowany wcześniej pokój. Jeśli okaże się, że zajęty numer ma pozostać
dłużej wolny, nie widzimy przeszkód, aby goście opuścili go nieco później.

Czy w pokojach hotelowych jest dostępne żelazko?

W hotelu Złote Runo mamy zaszczyt organizować wiele wydarzeń o eleganckim
charakterze, jak wesela, komunie czy konferencje. Tego typu imprezy ze względu na
swój charakter wymagają dobrania właściwego formalnego stroju. Dlatego po
wcześniejszym uzgodnieniu udostępniamy gościom żelazko w pokoju hotelowym,
aby mogli odpowiednio przygotować się do uczestnictwa w powyższych
wydarzeniach. Ponadto w naszej ofercie widnieje również usługa pralni, aby żadna
sytuacja nie zaskoczyła osób przebywających w hotelu Złote Runo.


- Regulamin
- Polityka Prywatności
- Faq
Złote Runo, Karolina 48 k/Czerska,  05-530 Góra Kalwaria,  Kom. 660 152 782,  Tel. 22 727 32 90,   
E-mail: zlote.runo@o2.pl recepcja@zlote-runo.pl